شرایط بازگرداندن کالا به فلاپی
خرید آنلاین یک محصول میتواند یکی از بهترین تجربههای خرید باشد که در پی آن رضایت و اطمینان خاطر را به شکلی جدید و ساده برای خریدار فراهم کند. نماد یک فروشگاه خوب٬ ارائه خدمات پس از فروش است و یک خرید خوب، خریدی است که در آن فرد با اطمینان خاطر، خریدش را انجام دهد. دیگر مزیت این خدمات این است که هرگونه مشکل احتمالی که ممکن است در فرآیند خرید رخ دهد را پوشش داده و رفع و رجوع میکند. بر همین اساس همهی محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی فلاپی دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی و همچنین مهلت تست 24 ساعت هستند و علاوه بر آن، اجرای راهکار ۷ روز ضمانت بازگشت کالا، تمامی عواملی که ممکن است تجربهی خرید خوب آنلاین را مخدوش کند، از بین برده است. با توجه به وجود گزینهی مهلت تست 24 ساعت و ۷ روز ضمانت بازگشت کالا در لیست خدمات فروشگاه اینترنتی فلاپی، شما میتوانید با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت کنید و به راحتی هر چه تمام، آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.
شرایط و قوانین مهلت تست 24 ساعت:
- از زمانی که کالا به دست شما می رسد، 24 ساعت مهلت تست کالا را دارید.
- این به این معنی نمی باشد که استفاده نادرست از محصول ، جزئی از این خدمات باشد. چرا که در صورت بروز مشکل کارشناسان فنی فلاپی، بایستی مشکل را تایید نمایند.
- در حفظ و نگه داری جعبه و کارتن وسیله خریداری شده کوشا باشید.
- تمام محصولات فلاپی شامل این مهلت تست می باشند به غیر از محصولاتی که به صورت جداگانه گارانتی شرکتی دارند. (مانند گوشی ها، فلش ها، هارد ها و … ). برای این محصولات، بایستی به شرکت گارانتی کننده مراجعه شود.
نکته مهم: پس از گذشت 24 ساعت، از پذیرفتن کالا معذوریم
شرایط و قوانین ضمانت ۷ روز بازگشت کالا:
- مشخصات اعلام شده در سایت فلاپی با مشخصات واقعی محصول تحویلی مطابقت نداشته باشد.
- محصول مورد نظر اصل نباشد و این مورد توسط افراد ذی صلاح مجموعه فلاپی تایید شود.
- گارانتی اجناس خریداری شده نامعتبر باشد. ( تمامی شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش از طریق وزارت صمت و سامانه همتا قابل پیگیری هستند)
- کالای تهیه شده آکبند ( نو ) نباشد.
- باید توجه داشته باشید که فقط کالاهایی قابل عودت هستند که بسته بندی و پلمپ محصول باز نشده باشد و جعبه فاقد پارگی و خرابی باشد و هیچگونه برچسب و نوشته ای بر روی جعبه اصلی نباشد.
- مدت زمان ارسال سفارش شما توسط فروشگاه تا 48 ساعت میباشد، در صورتی که بعد از 48 ساعت کد پیگیری مرسوله دریافت نکردید می توانید به بخش کد رهگیری پستی که در منو بالای سایت قرار داده شده، سفارش حود را پیگیری نمایید.
کالا را چطور ارسال کنید:
- برای مرجوع کالا ابتدا می بایست قبل از ارسال کالا در ساعات اداری با واحد پشتیبانی با شماره 09050572035 تماس بگیرید و یا در واتساپ شماره 09050572035 درخواست خود را ثبت کنید. از ارسال بدون هماهنگی جدا خودداری شود.
- مشکل دقیق دستگاه را در پشت فاکتور یا همراه برگهای نوشته و با دستگاه ارسال کنید.
- اگر ساکن تهران هستید، با مجموعه فلاپی جهت هماهنگی با پیک، جهت دریافت کالا تماس بگیرید.
- اگر ساکن شهرستان هستید، برای ارسال کالا از پست پیشتاز استفاده کنید و رسید پستی را همراه با کالا ارسال کنید.
کالای بسته بندی شده را به آدرس زیر ارسال نمایید:
تهران، لویزان ، خیابان شهید رحیمی پور، کوچه شهید یادگاری، پلاک 18 – کد پستی: 1678713119
هزینه ارسال بر عهده چه کسی است؟
درصورتی که علت بازگشت، مغایرت مشخصاتی و ظاهری با محصول مندرج در وبسایت یا آسیبدیدگی/ایراد فیزیکی و ظاهری بوده و کارشناسان فنی فلاپی آن را تایید کنند، هزینهی بازگشت با فلاپی و اگر علت بازگشت، انصراف مشتری از خرید، بعد از ارسال کالا و قبل از باز شدن بسته بندی پستی باشد و یا ایراد و مغایرت به تایید کارشناسان فنی نرسیده باشد، هزینهی بازگشت به عهده مشتری است.
روال رسیدگی به درخواست مشتری پس از ارسال کالا چگونه است؟
بعد از رسیدن کالای شما به دست کارشناسان خدمات پس از فروش فلاپی مشکلات اعلام شده با قوانین و ضوابط ۷ روز ضمانت بازگشت کالا بررسی شده و در صورت تایید و موجود بودن کالا، تعویض خواهد شد.
درصورتی که موجودی کالا در زمان تعویض و رسیدگی به اشکالات به پایان رسیده باشد، شخص میتواند مدل دیگری را جایگزین کرده یا مبلغ سفارش خود را دریافت کند.
مدت زمان واریز وجه کالای عودت داده شده به حساب مبدا 3 روز کاری میباشد. و همچنین وجه کالای عودت داده شده فقط به حساب مبدا قابل برگشت است و امکان واریز وجه به حساب شخص دیگر وجود ندارد.
فلاپی در قبال موضوع اتمام موجودی کالا در حین انجام مراحل تعویض و مرجوعی مسئولیتی بر عهده نداشته و فقط مسئولیت بازپرداخت وجه کالا را به مشتری بر عهده می گیرد.