سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

26912058021

با ما در تماس باشید

زمان مطالعه3 دقیقه

2 سالگی فلاپی

2 سالگی فلاپی و تعریف خط مشی جدید

تاریخ انتشار : 26 اسفند 1401تعداد بازدید : 187نویسنده : دسته بندی : عمومی
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

2 سالگی فلاپی و تعریف خط مشی جدید

فروشگاه اینترنتی فلاپی در 25 اسفند سال 1399 شروع به کار نمود. بعد از چالش های مختلفی که در مسیر هر کسب و کاری وجود دارد، امروز به جشن 2 سالگی خود رسید. 2 سال پر زحمت و پر چالش. از جمله این چالش ها، قطعی و کندی شدید اینترنت، کرونا، ارسال مرسولات با پست و … بود. اما با وجود تمامی موارد این مجموعه به رشد روزانه و خوبی رسیده است. بعد از دو سال کار و ممارست و جنگیدن با چالش ها، و به مناسبت 2 سالگی فلاپی، قصد داریم تا یک سری تغییرات اساسی در سایت و مجموعه ایجاد نماییم که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

تغییر در هویت برند (لوگو و شعار)

لوگو

در قدم اول، هویت و لوگو برند با گذشت بیش از 2 سال از طراحی آن دچار تغییراتی شد. در لوگو جدید حس نزدیکی بیشتری با مخاطب داریم. چرا که حس صمیمیت و راحتی بیشتر در کنار مدرن بودن را القا خواهد کرد. تمامی این تغییرات در پی جلسات مختلف و اتود های مختلف شکل گرفت که طراحی و ریبرندیگ اینکار با جناب محمد رستگار بوده.

شعار

با وجود انتخاب نامی نوستالژی برای مجموعه و عدم داشتن شعاری درخور، تصمیم گرفته شد تا شعار مناسبی نیز انتخاب گردد. با توجه به نام فلاپی که یک محصول کاملا نوستالژی برای افرادی که فلاپی را میشناسند بود، تصمیم شد تا شعار برند به :«نوستالژی از جنس آینده» تفییر یابد. این تغییر نیز حس بروز بودن و جدید بودن یک فناوری قدیمی را تداعی می کند.

تغییرات سایت

یکی از دغدغه های تیم ما، رابط کاربری ساده سایت و تعامل آن با مشتریان عزیز است. از این رو به صورت مستمر و مرتب تغییرات ظاهری و همچنین رفع عیب ها و باگ های گزارش شده، جهت بهبود روند کاری مشتریان انجام میگیرد. این باگ ها از گزارشاتی که توسط مشتریان دریافت میشود و همچتیت تحربه کاری تیم فنی، حاصل میگردد.

بزرگ کردن اهداف فروش و تیم آپ کردن

به منظور رشد و ارتقا سایت نیز، تلاش شده تا با اضافه کردن دسته بندی های جدیدی (فارغ از تکنولوژی) و افزودن کالاهای جدید، تجربه خرید اینترنتی را روز به روز ساده تر کنیم. قرار است با راه اندای تیم تحقیق و توسعه، نیاز های مهم هر مشتری بررسی شده و درون سایت و مجموعه به آن نیاز ها رسیدگی شود تا روز به روز سایت فلاپی، جایگاه ویژه تری برای تمامی مشتریان پیدا کند.

به همین منظور فعلا برخی از دسته بندی های مهم مانند، پوشاک، لوازم تحریر و لوازم آرایشی و بهداشتی اضافه گردیده و به مرور این محصولات و دسته بندی ها تکمیل خواهند شد.

2 سالگی فلاپی

در این جشن 2 سالگی فلاپی قرار است اتفاقات مهمی را تا سال آتی رقم بزنیم. البته با همراهی همیشگی دوستانی چون شما.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول